NOTA DE INFORMARE CALL CENTER
- OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.-
INTRODUCERE
Prezenta Nota de Informare descrie categoriile datelor dvs. pe care le prelucram, modalitatea si scopurile in care le colectam atunci cand sunteti contactat/contactati serviciile de call center ale societatii noastre.
Nota de Informare a OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. se aplica oricarei persoane care :
- ne contacteaza telefonic in vederea solutionarii unei cereri
- a pus la dispozitia noastra datele sale ( numar de telefon) in vederea solutionarii unei cereri a acesteia.
- si-a exprimat consimtamantul cu privire la comunicarile publicitare prin telefon
- este contactata telefonic de societatea noastra in legatura cu serviciile/produsele solicitate/achizitionate
Veti fi informat cu privire la scopul in care prelucram numarul dvs. de telefon la momentul la care ne oferiti aceasta informatie despre dvs. Aceasta nota de informare are in vedere exclusiv prelucrarile ce se efectueaza prin intermediul convorbirilor telefonice prin call center.
In masura in care nu doriti ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. prin intermediul serviciului Call Center, va rugam precizati acest lucru la momentul contactarii dvs. Apelurile telefonice nu se inregistreaza daca dvs. nu v-ati exprimat consimtamantul in acest sens.
CINE PRELUCREAZA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Operatorul datelor dvs. este OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., cu sediul în Str. Amiral Horia Macelariu, Nr. 61-81, Corp B, Parter, Camera 4, Sector 1, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J40/10150/2019, avand Cod Unic de Inregistrare 41476070.
CUM PRELUCRAM DATELE DVS.
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. colecteaza si prelucreaza datele prin intermediul serviciului Call Center, pentru apelurile efectuate de dvs. Catre noi, respective de noi către dvs.. Atunci cand este stabilita conexiunea telefonica si inainte de identificarea dvs., veți fi informat ca apelul este inregistrat si vi se va cere sa va exprimati consimtamantul pentru inregistrarea apelului. Consimtamantul este solicitat si acordat pentru fiecare apel in parte. Orice convorbire noua necesita un consimtamant nou pentru inregistrarea apelului.
In toate cazurile inregistrarea apelului se va opri atunci cand nu sunteti de acord cu inregistrarea apelurilor telefonice.
CE CATEGORII DE DATE PRELUCRAM DESPRE DVS. ATUNCI CAND ESTE UTILIZAT SERVICIUL DE CALL CENTER
Urmatoarele tipuri de date cu caracter personal pot fi prelucrate de OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. atunci cand ne contactati/sunteti contactat prin servicii de Call Center:
• Numar de telefon atunci cand sunteti contactat de un reprezentant al nostru si intrebat daca sunteti de acord cu inregistrarea convorbirii telefonice
• Voce, in masura in care v-ati exprimat consimtamantul pentru inregistrarea convorbirii telefonice
• Alte date personale, in functie de scopul pentru care va contactam telefonic, detalii privind prelucrarea respectivelor date fiind oferite cu ocazia contactarii dvs. telefonice
TEMEIURI JURIDICE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Orice operatiune care reprezinta o prelucrare, conform legii, (cum ar fi, dar fara a se limita la colectare, stocare, inregistrare, structurare, adaptare sau modificare, extragere, consultare, utilizare, divulgare prin transmitere, distrugere) a datelor dvs. cu caracter personal va fi efectuata pe baza unuia dintre temeiurile juridice de mai jos:
1. Consimtamantul dvs. prealabil pentru inregistrarea si continuarea apelului telefonic in conformitate cu dispozitiile art. 74 Cod Civil si urmatoarele;
2. Interesul legitim al societatii in vederea stocarii inregistrarilor efectuate prin intermediul apelurilor telefonice, exceptand cazurile in care interesele sau drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza asupra acestor interese.
3. Obligatie legala atunci cand legea o solicita in mod expresa sau atunci cand o institutie abilitata a statului ne solicita acest lucru
IN CE SCOPURI VA PRELUCRAM DATELE CU CARACTER PERSONAL
Va putem folosi datele cu caracter personal, prelucrate prin intermediul Call Centerului doar in urmatoarele scopuri :
1. Pentru a raspunde solicitarilor dvs.
2. Pentru a facilita comunicarea si a imbunatati calitatea serviciilor;
3. Pentru a evalua si forma eficient personalul cu responsabilitati in gestionarea relatiei cu clientii;
4. Pentru a raspunde reclamatiilor primite de la dvs. sau/ si solicitarilor primite de la alte organe abilitate ale statului;
5. Pentru stabilirea, exercitarea sau apararea drepturilor noastre in instanta / autoritati competente / organisme de control.
6. Pentru a furniza dovada indeplinirii obligatiilor noastre legale;
7. Alte situatii in care dispozitiile legale sau/ si alte organe ale statului ni le solicita.
PARTAJAREA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL
Va putem partaja datele cu caracter personal in urmatoarele imprejurari:
• Va putem partaja datele cu caracter personal cu instante de judecata, autoritati de aplicare a legii, autoritati de reglementare sau avocati sau alte persoane daca se dovedeste necesar in mod just in vederea constatarii, exercitarii sau apararii unui drept in justitie.
• De asemenea, va putem partaja datele cu caracter personal cu societatile imputernicite - in principal prestatori de servicii din cadrul sau din afara OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. (furnizori pentru diverse servicii, cum ar fi servicii de call center, servicii de stocare) in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus, in numele nostru si doar in conformitate cu instructiunile noastre. OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. va pastra controlul asupra datelor dvs. cu caracter personal si va folosi masuri corespunzatoare de protectie, conform legii aplicabile, pentru a asigura integritatea si securitatea datelor dvs. cu caracter personal in momentul solicitarii respectivilor prestatori de servicii;
De asemenea, OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.isi rezerva dreptul de a transfera datele personale in cazul unor operatiuni de reorganizare si/sau transfer al patrimoniului sau parti ale patrimoniului catre terti cu respectarea prevederilor legale in vigoare referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Datele dvs. cu caracter personal nu vor fi transferate catre terte persoane sau catre parteneri in scopuri de marketing direct.
PASTRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal pot fi pastrate pe sistemele noastre tehnologice de date cu caracter personal sau acelea alea contractorilor nostri. Am adoptat toate masurile ce se impun, atat cu privire la persoanele care intra in contact cu datele, spatiile in care sunt prelucrate datele, cat si cu privire echipamentele tehnice utilizate in legatura cu prelucrarea datelor, pentru a ne asigura ca datele sunt prelucrate in siguranta, cu asigurarea confidentialitatii acestora si impiedicarea accesului neautorizat sau pierderii datelor.
CARE ESTE PERIOADA DE RETENTIE A DATELOR DVS. VOCE ATUNCI CAND UTILIZATI SISTEMUL DE CALL CENTER
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. a implementat masuri tehnice si organizatorice pentru organizarea procesului si criteriilor prevazute pentru stergerea sau eliminarea datelor dvs. cu caracter personal.Durata de stocare a Datelor depinde de scopul apelului, dupa cum urmeaza:
a) Apelurile primite de la dvs./efectuate catre dvs. ca urmare a unui apel ratat si care solutioneaza diverse cereri ale clientilor - 12 luni de la data apelului;
b) Apelurile care colecteaza acorduri privind marketing - pana la retragerea consimtamantului.
In cazul in care exista motive justificative, cum ar fi cereri formulate in legatura cu datele dvs. cu caracter personal, in cadrul apelului telefonic, intregistrarile audio pot fi pastrate pentru o perioada mai lunga necesara indeplinirii obligatiilor legale OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.
DREPTURILE DVS. IN LEGATURA CU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Sub rezerva anumitor conditii legale, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal:
1. Dreptul de a cere OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. accesul la aceste date.
2. Dreptul de a cere OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.rectificarea datelor.
3. Dreptul de a cere OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. stergerea datelor.
4. Dreptul de a cere OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A.restrictionarea prelucrarii
5. Dreptul la opozitie
6. Dreptul la portabilitatea datelor
Pentru detalii prinvind drepturile pe care le aveti va rugam sa consultati si Politica de generala de Confidentialitate aplicabila la nivelul societatii: https://www.optiblu.ro/articole/politica-de-confidentialitate.html
Drepturile mentionate mai sus pot fi exercitate printr-o cerere scrisa, adresata OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., la adresa [email protected] sau prin prosta la adresa din preambul. Este posibil, in acest caz, sa va cerem sa va dovediti identitatea comunicandu-ne o copie a unui mijloc valabil de identificare pentru a ne conforma cu obligatiile de securitate pe care le avem si a impiedica divulgarea neautorizata a datelor.
Vom lua in considerare orice solicitari sau plangeri pe care le primim si va vom transmite un raspuns in timp util.
Daca nu sunteti multumit de raspunsul nostru, aveti dreptul de inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
SOLICITAREA UNEI COPII A INREGISTRARII AUDIO
Solicitarile pentru copii ale inregistrării trebuie facute in scris la adresa: [email protected] sau trimise prin posta la adresa sediului social. Cererile vor fi luate în considerare în mod corespunzator, deoarece consimtamantul tuturor partilor implicate in apel este necesar inainte de a va transmite inregistrarea si vor fi solutionate in termenul legal de 30 de zile.
De asemenea, va informam ca, exista posibilitatea de a va percepe o taxa in baza costurilor administrative pe care le efectuam. Alternativ, poate fi posibila ascultarea inregistrărilor la sediul OPTICAL INVESTMENT GROUP, in masura în care această optiune este posibila.
Conditiile privind inregistrarea si stocarea apelurilor pot fi revizuite periodic, in functie de evolutiile legale aplicabile, precum si in urma dezvoltarii tehnologice, orice schimbari aduse continutului acestor reguli fiind aduse la cunoștința dvs. ca persoană vizată.
ACTUALIZARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
Prezenta Nota de Informare a fost redactata in luna octombrie 2023. Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Nota de Informare Call Center, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dvs. cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate Call Center si/sau o vom pune la dispozitie in alt mod.
CONFIDETIALITATE
Va asiguram ca datele dvs. se prelucreaza cu respectarea legii, in conditii de securitate si confidentialitate. Am adoptat toate masurile necesare, atat intern, car si in ce priveste colaboratorii, pentru a asigura respectarea acestui principiu. Solicitam partenerilor nostril l indeplinirea acelorlasi conditii de Securitate si confidentialitate, in ce priveste datele personale. In cazul in care, in baza consitmantului dvs. comunicam date tertilor, solicitam acestora respectarea cerintelor legale prinvind prelucrarea datelor cu caracter personal.
CONTACT
Daca doriti sa ne contactati in legatura cu orice intrebari legate de prezenta Nota de Informare, precum si de prelucrarea datelor dvs., va rugam sa ne transmiteti un e-mail la adresa [email protected] sau sa ne transmiteti solicitare scrisa la adresa Bucuresti, sectorul 1, str. Horia Macelariu, nr.61-81, corp B, parter.